Skip to main content

نون بدون صف با استارتاپ بقچه



معرفی بقچه، سرویس آنلاین نون در تهران

اول از خود بقچه راجع بقچه بشنویم 
اگه یه داداش کوچیک‌تر داشتی که نون واسه خونه می‌خرید چی می‌شد…؟
خب بقچه این آرزوتو برآورده کرده
بقچه سرویس سفارش نان سنتی به صورت گرم و تازه با بسته‌بندی مخصوص در تهران است. کافیه نون‌هایی که میخوای رو بزاری توی بقچه‌ات و نهایتاً ۳۰ دقیقه منتظر باشی تا تحویلش بگیری!

بسته‌بندی مخصوص


بسته‌بندی جدید بقچه
بهداشتی،
محافظ کیفیت نان تا ۴ساعت،
قابل فریز شدن،
بازیافت پذیر و دوستدار طبیعت است.
کیفیت نان مهم‌ترین معیار بقچه است.

نون بدون صف 


با بقچه سفارش نون مثه آب‌خوردن آسون شده.
توی رخت‌خوابت با هر وسیله‌ای که دم دستت هست می‌تونی نون تازه سفارش بدی.

مشتریان شرکتی

بقچه اعتقاد دارد یه روز خوب کاری با یه صبحانه‌ی خوب با نون تازه شروع می‌شه.
بقچه برای صبحانه و ناهار شرکت‌ها شرایط ویژه‌ای داره.

اگر شرکت، مغازه، کارخانه یا … شما برای پرسنل خود صبحانه یا ناهار ارائه می‌دهد، می‌توانید تهیه نان آن را به بقچه بسپارید. با این کار هر مرکز اداری نیاز به یک نفر برای ارائه این خدمت ندارد .
پکیج بقچه - ابعاد تصویر 625x677px | یوزنامه - وبلاگ موتور جستجو یوز

صبحانه – نهار – میان‌وعده

بقچه اعتقاد دارد یه روز خوب کاری با یه صبحانه‌ی خوب با نون تازه شروع می‌شه
و با یه ناهار خوب و سبک همراه با نون ادامه پیدا می‌کنه
و با یه میان‌وعده ساده مثل نون‌پنیرسبزی دوباره انرژی می‌گیره!


بیرون‌بر مخصوص پرسنل

شما می‌توانید خیال پرسنل خود را از خرید نان و صف ایستادن راحت کنید.
بسته‌های نان تازه بقچه قبل از اتمام ساعت کاری روی میز پرسنل شماست.
امکان خرید بی‌دغدغه نان یکی از بی‌نظیرترین جذابیت‌های شرکت شما خواهد شد.

پکیج‌های ویژه

بسته‌های نان کمتر از ۲۰عدد هزینه ارسال ۲۵۰۰تومان
بسته‌های نان بیشتر از ۲۰عدد هزینه ارسال رایگان 

شما 

اگر رستوران یا کافی‌شاپ دارین
اگر در شرکت یا سازمان هستین
اگر مغازه‌دار یا کارمند هستین
یا …

می‌تونید وظیفه نون خریدن رو به بقچه بسپارید.

بقچه از زبان اونایی که بررسی کردن و ازش نون خریدند

در سال هایی نه چندان دور لطیفه ای بین مردم رایج بود که وقتی می خواستند از امکانات زیاد یک موبایل تعریف و تمجید کنند، می گفتند: نون هم می گیره؟ شاید آن موقع از این جمله برای شوخی و مزاح استفاده می شد، اما حالا واقعا به روزی رسیده ایم که حتی موبایل ها هم می توانند نان بگیرند.
بقچه سرویسی است برای سفارش آنلاین نان؛ اپلیکیشنی برای آن هایی که دوست ندارند در گرمای هلاک کننده تابستان درون صف های طولانی نانوایی بایستند. با بقچه می توانید راحت روی کاناپه خانه زیر باد کولر دراز بکشید، موبایل را بردارید، نان سفارش داده و آن را دم درب منزل تحویل بگیرید.

. بعد از وارد کردن آدرس دقیق، حالا می توانید نان ها را سفارش بدهید. در حال حاضر از بقچه می توان نان سنگک و بربری را به دو شکل ساده و کنجدی سفارش داد، و ظاهرا محدودیتی هم در تعداد سفارش وجود ندارد. روند کار بقچه این گونه است که با ثبت سفارش، پیک هایش را به نانوایی های اطراف شما می فرستد تا نان را تهیه کرده و داغ و برشته جلوی درب خانه تان بیاورند.
علاوه بر هزینه نان، شما باید مبلغ ۲۵۰۰ تومان را نیز بابت هزینه تحویل نان به درب منزلتان پرداخت کنید، که این هزینه در مقابل رهایی از ایستادن در صف نانوایی، به نظر انتخاب خوبی میاید.
بعد از ثبت سفارش، پرداخت به شکل اینترنتی انجام می شود و متأسفانه هنوز امکان پرداخت نقدی هنگام تحویل ممکن نیست، موضوعی که امیدواریم تیم بقچه در دستور خود قرار بدهد.
یک نکته خوب در مورد بقچه این است که زمان دریافت سفارش را خودتان تعیین می کنید، مثلا نان ها همین امروز به دست تان برسد یا از همین حالا برای فردا سفارش بدهید. وقتی که سفارش به دست تان می رسد هم می توانید به کیفیت نان و رفتار پیکی که آن را برایتان آورده امتیاز داده و نظرات تان را به گوش تیم بقچه برسانید.
ساعت سفارش گیری بقچه صبح ها از ۷ تا ۱۱ صبح و ۵ تا ۹ شب تعیین شده است، که البته در طول ماه رمضان سفارش گیری تنها در ساعت ۴ تا ۷ عصر صورت می پذیرد تا بدین شکل نان تازه در این ماه نیز مهمان سفره های افطار شما باشد.
برای این که عملکرد بقچه را بهتر بسنجیم، دو عدد نان بربری و سنگک در آن سفارش دادیم و بازه زمانی 16 الی 17:30 را برای دریافت تعیین کردیم. نان ها حدود ساعت 17:15 و در کیسه پارچه ای به دستمان رسیدند که اگرچه داغ نبودند، اما هنوز سرد نشده و ترد و تازه و آماده مصرف بودند که تصویرشان را می توانید در ادامه مشاهده کنید

بقچه که در پاییز سال ۹۴ فعالیت خود را آغاز کرد، استارتاپی جوان به حساب می آید که با سرعت در تلاش است تا نواحی تحت پوشش خود را گسترش دهد. اما در حال حاضر این مجموعه تنها در مناطقی خاص از تهران فعالیت دارد و به گفته مدیرعاملش تا یک سال و نیم آینده، کل تهران را پوشش خواهد داد
.
بقچه همچنین سرویس ویژه ای را نیز برای شرکت ها ارائه می دهد، که این موضوع نیز قطعا هم برای مجموعه های بزرگ و هم برای شرکت های استارتاپی می تواند بسیار جذاب باشد. در سرویس شرکتی بقچه، هزینه ارسال برای سفارش های بیش از ۲۰ عدد حذف می گردد و مجموعه می تواند هزینه نان ها را در انتهای هر ماه با بقچه تسویه کند. همچنین در سرویس شرکتی، بقچه تضمین می دهد که نان ها رأس ساعتی معین تحویل می گردند.
اپلیکیشن بقچه در حال حاضر مشکلات کوچکی دارد که به واسطه سرویس تحویل خوب می توان از آن ها چشم پوشید. مناطق محدود فعالیت نیز ایراد دیگری است که می توان به بقچه وارد کرد و باید امیدوار بود که این تیم جوان و خوش فکر، در آینده برای این موضوع راه حلی را بیاندیشند.
در نهایت باید بگوییم که بقچه با ارائه این خدمات بار بزرگی از مشکلات افرادی برداشته که نمی توانند یا به هر دلیلی نمی خواهند که در صف های نانوایی بایستند، و با وجود تمام مشکلاتی که دارد تا کنون عملکرد قابل قبولی از خود به نمایش گذاشته است.
اپلیکیشن بقچه را می توانید از اپ استور و کافه بازار دانلود کنید. شما چه نظری دارید؟ آیا تا حالا نان را به طور آنلاین سفارش داده اید؟ از تجربیات خود برایمان بگویید.
دانلود اپلیکیشن بقچه
بقچه
  • بقچه
  • قیمت: رایگان
  • سازنده: بقچه
  • سیستم عامل: iOS و اندروید
  • حجم: 5.8 مگابایت

Comments